30 Mart 2010 Salı

şimdi bana kaybolan haftaları verseler...

karmakarışık duygular içerisinde geçiyor bütün hafta. cumartesi tavan yapıyor bazı hisler elimdeki bazı şeylerin çaresizce elimden kayıp gittiğini hissediyorum zaman geçtikçe.. kadehlerde aranıyor teselli çoğu zaman olduğu gibi aslında ben kendim sebep oluyorum hepsine. ben ve gurur. gurur sandığım biraz ürkeklik esasında. bu kafalarda gezinirken gelip çatıyor maç günü.. hep söylediğim gibi maç günü bunların hepsi yok olur o gün her şey yeşil kırmızı, hayatın diğer anlamı..

yine uçlarda geziniyoruz maç öncesi ya 3 atarız ya 3 yeriz. liderle oynuyoruz yeni hocamızı selamlıyoruz tribünden 10.000 kişi. pazartesi 20:00 de televizyon yayını olan bir maç için iyi bir seyirci. erken giriyoruz maça gerginiz çok. ya tamam ya da devam diyeceğiz ve karşı takım bizi yenerse şampiyonluğu altı hafta kala garantileyecek. müthiş bir destek veriyor tribünler, ilk 5 dakikada baskılı başlıyor karabük. 2 pozisyon veriyoruz bu kısa zaman dilimi içinde. fakat hemen toparlanıp müthiş bir tempo tutturuyoruz. böyle bir maçta karşı takımın karabük olması gerçekten çok büyük şansızlık. bank asya'da ki herhangi başka bir takım olsa en 3 gol atardık ilk yarı.

ikinci yarı için en büyük korkum kimyası bozulmuş takımımızın bu devre aynı tempoyu sürdüremeyecek olması diye düşünüyorum. oyunun belli alanlarında karabük daha iyi oynuyor nitekim fakat herkes bir detayı atlıyor bizim takım çoktan dilleri dışarı çıkıp havlu atması gerekirken yinede canla başla mücadele ediyor. iki takımın da çabası yeterli olmuyor beraberliği bozmaya. erdoğan arıca' da kenarda kendini paralıyor topçular kadar koşuyor kendine ayrılan alan içinde.

şimdi bize kim verecek teknik direktörsüz geçen haftaların hesabını. şimdi bize kim verecek reha kapsal'ı gönderdik ten sonra ümit durmuş'u antrenör diye yutturmaya kalkışmaların hesabını. kimsenin tek bir söz söylemeye hakkı yok bize..

artık önümüzde buca maçı ile beraber 6 maç var. benim dün ilk yarı izlediğim karşıyaka bu oyun temposunu 60 dakikaya çıkarıcak şekilde kendini hazırlayıp motive ederse hem ilk altıya kalır hemde playoff'unda en güçlü adayı olur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder