8 Nisan 2009 Çarşamba

köşedeki kadın

bugün kadın bir köşe yazarını okurken bir sürü düşünceler düştü aklıma ve paylaşmak istedim. o kadar akıcı güzel bir dille yazılmıştı ki yazı sizi sürüklüyordu. uzun zamandır yazılarını ciddi takip etmekte olduğum bu yazar her konuda o kadar bilgili ve akılcı çözümler üretiyorduki kendisine hayran olmamak elde değil. bu dayanak noktasından yola çıkarak bu kadınlardan neden sosyal hayatta hiç yok sorusunu sordum kendi kendime. belkide varlar fakat ben hiç denk gelemiyorum bu ayrı bir tartışma konusu tabiki. fakat böyle bir kadının  erkeğin hayatında yaratacağı farkı düşündüm. aşağı yukarı her erkeğin farkında olsun veya olmasın en önemli sorunu onu anlayabilen bir kadın olmamasıdır hayatında. kadın erkek arasında varolan birçok  ihtilafın her zaman daha çok diyalog ve karşılıklı birbirini anlayabilmekten geçtiğine inanlardan olmuşumdur. fakat pop kültürün çok hızlı tüketim olduğu günümüz dünyasında malesef ilişkiler bu diyalog ve biribirini anlayabilme evresine gelemeden tükenmiş oluyor. birbirimizi tüketiyoruz hayattı tüketiyoruz. bugün tekrar bırakın beni anlayabilmeyi gerçekten bende fark yaratabilecek bu kadının var olduğu fikri bile çok hoşuma gitti benim için sadece bir köşede olsa bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder