14 Nisan 2009 Salı

adios ?!?










inanınki nereden başlayacağımı bilemiyorum bu yeni çıkan kartla ilgili yanlışlıklara.şimdi şöyle başlayalım bu kartın en temel avantajı nedir devamlı seyahat etmek zorunda olan insanlara bir takım indirimler, kolaylıklar,vs sağlaması.kimdir bu insanlar belli bir eğitim seviyesinin üstünde işleri veya başka bir takım nedenlerle normal insanlardan daha çok seyahat eden insanlar.şimdi siz bu insanlara yönelik bir ürünün lansmanını böyle "bedava uçuyos,geziyos,yiyos,içiyos adios bedava yatıyos kalkıyos para vermiyos"yapamazsınız.hedef kitlesi belli bir seviyenin üstündeki insanlar olan bu ürün ne adıyla ne reklamıyla ne de sloganlarıyla maalesef bu kitleye hitap etmiyor. hatta komik oluyor.bakın türkçe katledilmiş hedef kitle sanki bedavacıymış gibi lanse edilmiş falan buralara hiç girmiyorum bile.rakiplerini bir izlesene.rakiplerin lounge lar açmışlar havaalanlarında concierge,shutle gibi hizmetler veriyorlar.rakipler bu hedef kitlesinin hayatını kolaylaştıracak işlerin peşindeler.rakip bir bankanın sanki ayarlanmışçasına aynı zamanda dönen bir başka reklamı neredeyse insanı ağlatacak güzellikte.bu reklamı hazırlayan ajans bu reklamı izleyip bu olmuş diyen banka yöneticileri sanki elele verip bu bankanın marka değerini yok etmeye çalışmışlar.sonuç olarak ne ürün olarak ne lansman olarak olmamış bu proje.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder