22 Nisan 2009 Çarşamba

bizimkisi bir aşk hikayesi

bende bir keyifsizlik hakim bu aralar zor bir dönemden geçiyorum.bununla ilintili geceler uzuyor biraz bu aralar.çok keyifli bir gece daha bitiyor fixx'de sağolsun herkes,unutuluyor sıkıntılar zaman duruyor sanki taa ki ertesi sabaha kadar.devam etmek istiyorum geceye tek adres sahil ve bira maalesef alternatifsizlik izmirin en yoğun hissedilen sıkıntılarından biri zaten.sohbet ediyoruz aşkitomla ana konu hala manisadan yediğimiz son dakika golü.hazmedemiyoruz bir türlü ve ordu maçına kadar da böyle devam edecek sanırım.laf lafı açıyor sohbet koyulaşıyor ve şöyle bir cümle sarsıyor beni"ben aşık oldum" refleks olarak kime diyorum sanki aşk sadece iki insan arasında paylaşılabilecek bir duyguymuş gibi.karşıyaka'ya diyor ve devam ediyor."benim içimdeki bir boşluğu yoğun bir şekilde doldurdu.taraftarından futbolcusuna beni öyle bir içine aldı ki karşılıklı bir aşk yaşıyoruz.fakat biraz da buruğum 40 yıldır desteklediğim kulübüme ihanet ediyor hissediyorum kendimi.karşıyaka berabere kaldığında çok daha fazla üzülüyorum."

öncelikle seviniyorum duyduklarıma deli değilmişim ben diyorum 40 yıl sonra birine böyle yapabiliyorsa karşıyaka bizim doğuştan beri bu tutkunun etrafında sürüklenmemiz çok normal diyorum içimden.o an kafama düşüyor düşünce ben aslında yalnız falan değilim koskoca bir camia ile iç içeyim.hayatımda bir çok boşluğun zaten karşıyaka tarafından doldurulmuş olduğunu farkediyorum.hayatımda birçok hayalimin içinde,kenarda veya köşesinde karşıyaka'yı barındırdığını farkediyorum.şimdi önümüz ordu maçı.cumartesi günü düşüyoruz yine yollara.randevumuz var pazar günü 15:30 da ordu 19 eylül stadında.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder